Velkommen til Elbilforeningens forum!

Går du rundt med et hav af spørgsmål om elbiler? Så er du kommet til det rette sted. Her i forummet kan du nemlig få svar på stort og småt om elbiler og opladning. I panelet sidder nogle af foreningens mest erfarne elbilister klar til at svare på dine spørgsmål.

Opret en profil eller brug din Facebook-profil til at logge ind med for at stille spørgsmål eller kommentere. Du behøver ikke at være logget ind for at læse indlæg.

Du behøver ikke at være medlem af foreningen for at bruge forummet.

Vil du hellere tale med nogen – eventuelt fra dit eget geografiske område? Så kan du tage kontakt til en af vores mange elbilambassadører.

Og der er meget mere hjælp at hente under menupunktet Overvejer du elbil?

For lav refusion og...
 
Notifications
Clear all

For lav refusion og forbrugsregistrering med EvBox fra OK?

1 Indlæg
1 Users
0 Likes
1,594 Antal kig
0
Topic starter

Jeg har netop modtaget en mail fra OK - der er så presset af kundehenvendelser at man ikke kan komme igennem til dem - og af den fremgår, at de mener jeg har ladet 72 kWh i december på min boks. Mit eget regnskab viser, at jeg har ladet mindst 288 kWh med boksen.

Nu har det længe generet mig at de er så sløve til at få etableret de features de allerede lovede ved introduktionen (intelligent styring af boksen og overblik over hver session), og jeg har også mine tvivl om den forrige faktura med kvartalsopgørelsen. Dengang var mit forbrug på OK boksen dog meget lavere, da jeg 2 - 4 dage om ugen ladede gratis på arbejdets E.On standere. 

Andre der har samme løsning og er overraskede over hvor lidt der er registreret?

Jeg har selvfølgelig skrevet til OK, men med stormen på dem efter december måneds himmelflugt på variabel elpris, så er jeg nok nummer 9999 i køen...

Vh. Jens 

 

Topic Tags
1 Answer
0
Topic starter

Lige en update: Jeg har i dag løbet forbruget på boksen igennem for samtlige 744 timer der var i december og summen af al opladning er 374 kWh, så differencen mellem OK's registreringer og det faktiske forbrug er endnu værre end det lille skufferegnskab viste.

Del: