Velkommen til Elbilforeningens forum!

Går du rundt med et hav af spørgsmål om elbiler? Så er du kommet til det rette sted. Her i forummet kan du nemlig få svar på stort og småt om elbiler og opladning. I panelet sidder nogle af foreningens mest erfarne elbilister klar til at svare på dine spørgsmål.

Opret en profil eller brug din Facebook-profil til at logge ind med for at stille spørgsmål eller kommentere. Du behøver ikke at være logget ind for at læse indlæg.

Du behøver ikke at være medlem af foreningen for at bruge forummet.

Vil du hellere tale med nogen – eventuelt fra dit eget geografiske område? Så kan du tage kontakt til en af vores mange elbilambassadører.

Og der er meget mere hjælp at hente under menupunktet Overvejer du elbil?

Gratis ladning ved ...
 
Notifications
Clear all

Gratis ladning ved Lidl i Tyrskland og Østrig

2 Indlæg
2 Users
0 Likes
3,248 Antal kig
0
Topic starter

Hej

Er der nogen der har erfaring med opladning ved LIDL butikker i Tyskland?. Ifølge LIDL's hjemmeside skal man downloade en app og starte opladning fra den, men jeg kan ikke få lov at downloade app'en fra "play butik", da det er en dansk mobiltelefon (heller ikke hvis jeg prøver mens jeg er i Tyskland).

I Østrig skulle det ikke være nødvendigt med en app for at lade, men det har jeg ikke prøvet endnu - er der andre der har?

mvh

Henrik

2 Answers
0

Jeg har sidst ladet hos Lidl i Flensborg i sidste år, dér var det gratis og uden brug af app.
Hvis du du ikke kan hente Lidl app'en med din danske Google account, kan du oprette en ekstra Google-acount mens du er i Tyskland, idet under oprettelsen finder den ud af hvor du er og derfor tilknytter nogle informationer til din nye account. (Du kan også rette det bageftter, men det er meeeeget tricky.)

Når du har denne ektra tyske google-acount, kan du skifte mellem den tyske og den danske på din mobilos. Og hente henholdvis apps i den tyske og danske google play store.

Dette virker for mig, idet der både findes apps i den tyske og danske Google play store som kun kan hentes med de respektive lokale google-acounts.

Mvh Andreas

- Ellert/CityEL siden 2006
- 6 kWp Solar siden sept. 2012
- Nissan eNV200 Evalia, 2016
- Renault ZOE Q210 (Bj 2013), 2017-2019
- Tesla Model 3 LR RWD siden juni 2019
- go-eCharger ladeboks

0
Topic starter

Mange tak for tippet - det vil jeg afprøve når jeg kommer til Tyskland 🙂 

Mvh

Henrik

Del: