Generalforsamling 2018

Antal medlemmer fordelt på regioner pr. april 2018.

Der var 29 deltagere ved årets generalforsamling i Vejle. Referatet og bestyrelsens beretning er udsendt i seperat mail.
Medlem Jens Ottosen havde inviteret os til sin arbejdsplads Green Energy Scandinavia på Green Tech center i Vejle, hvor vi fik en gennemgang af hvad de beskæftiger sig med og en omvisning på grunden. Det var spændende at se en helt ny solcelle, der var ganske let og bøjelig. Green Energy Scandinavia tilbyder Elbilforeningens medlemmer 5 %. Find tilbuddet under medlemsfordele.

Hvor skal vi holde generalforsamling 2019? Har du en spændende arbejdsplads eller kendskab til et andet interessant sted – denne gang øst for Storebælt? Arbejder du med et område inden for grøn omstilling og kan du eller en i din omgangskreds fortælle, vise eller præsentere virksomhedens produkt eller service, så er det et super-relevant for Elbilforeningens medlemmer. Send din idé til bestyrelsen@fdel.dk.